Livrare


Produsele comandate pe site-ul PANTOFINI.ro se livreaza numai prin curierat rapid la adresa clientului sau pot fi ridicate de la sediul firmei direct de catre client din Bucuresti, Str. DRUMUL GHINDARI NR 58-62 SECT 5. Toate preturile sunt exprimate in RON si contin TVA.
Modalitatea de plata poate fi numerar (cash) la livrarea produselor sau cu card bancar la sediul firmei noastre. Plata cu cardul nu se poate face la domiciliu. Veti achita contravaloarea comenzii in momentul receptionarii produselor direct curierului care efectuaza livrarea. Dupa achitarea facturii veti primi chitanta care constituie dovada platii. Incasarea banilor se va face de catre agentul care livreaza produsele. Valoarea comenzii este cea din momentul confirmarii telefonice.

Produsele noastre se livreaza/se ridica din sediu in 10 lucratoare de la confirmarea comenzii.

Produsele aflate in stoc se livreaza in 24 ore sau se ridica de la showroom.

Pot aparea intarzieri din diverse cauze: sarbatori legale, conditii meteo nefavorabile, probleme tehnice independente de firma etc. In cazul in care termenul de livrare a produselor se prelungeste, acest lucru va fi anuntat atat pe site cat si pe toate retelele sociale. Comenzile primite vineri dupa orele 18.00 vor fi procesate saptamana viitoare, luni dimineata. Datorita programului firmelor de curierat in weekend nu se fac expedieri. Livrarile se efectueaza doar in zilele lucratoare, de luni pana vineri. Inainte sa primiti coletul, veti fi contactat prin telefon de catre curier pentru a confirma prezenta la adresa de livrare.

PANTOFINI.ro nu isi asuma raspunderea pentru starea produselor dupa ce acestea au fost predate curierului.
Atentie! In cazul in care curierul nu gaseste pe nimeni la destinatie si nu reuseste sa predea coletul, comanda se va intoarce la noi. Pentru a incerca o alta expediere destinatarul se obliga sa plateasca pentru ambele expeditii.
La primirea coletului, va rugam verificati integritatea ambalajului, precum si prezenta facturii fiscale.

Factura ce insoteste produsele tine loc de contract de vanzare - cumparare, conform legislatiei romane, si semnarea documentelor insotitoare (factura, AWB curier) confirma acceptarea produselor de catre client. Daca in acest termen nu se semnaleaza nimic catre compania noastra, coletul se considera acceptat de catre client. Momentul incheierii contractului este considerat momentul livrarii produselor, semnatura clientului pe documentele de livrare confirmand acceptarea produselor ca si corespunzatoare si conforme cu comanda efectuata.